CHOICES


מושפעות מהתקשורת, נושא השיחה ויום אתמול,
החלטנו גם אנחנו לבחור. 
לא מפלגה או אג'נדה כלכלית,
אלא את התמונות האהובות אחת של השניה,
בואו להפליג איתנו למחוזות האינסטגרם,
ולקרוא למה בחרנו דווקא את התמונה הזאת ולא אחרת. 


הבחירות של טל
רויטל היא אחת הראשונות שהתחלתי לעקוב אחריה באינסטגרם.
 זה מפתיע לזהות נפש תאומה דרך צילומים.
יש ימים שאנחנו מצלמות פריימים כמעט זהים בלי שום תיאום מראש.
אני אוהבת את היכולת שלה לזהות משבצת קטנה של יופי בתוך העולם
 ואת איך שהיא אט אט פורשת את נפשה בפני העולם, דרך התמונות.

אינה - הפיד של אינה באינסטגרם הוא כמו קפיצה קטנה לחו״ל,
כולו מלא ניחוחות של בקתה ביער אירופאי ומרנג.
 אני אוהבת מרנג לפחות כמו אינה, והצילומים שלה של הלבן המתוק הזה פשוט מענגים.




הבחירות של אינה
שרית​ ​- אוהבת את התמונה הזאת כל כך, אימא ובת עם המון אושר, שמחה ואהבה.
טל​ ​-​ טעים, קסום ואותנטי.


הבחירות של אורלי
טל - את העולם הקסום של טל גיליתי,כשתמונה שלה זכתה בתמונת היום באחת הקבוצות באינסטגרם,
 התמונה סקרנה אותי והתחלתי להסתכל על עוד ועוד תמונות מאוד מדויקות,
עם סגנון נקי והרגשה שמי שעומד מאחורי המצלמה יודע בדיוק מה עושה עם המון ביטחון.
התמונה שבחרתי משקפת מבחינתי את הסגנון של טל : ישיר, נקי, לא מתחנף,
למרות שלבחור רק תמונה אחת מהפיד היה קשה עד בלתי אפשרי...

רויטל - אני חושבת שהיתרון הגדול של רויטל בצילום,
 היא היכולת לזהות את נקודת המבט המיוחדת והיתרונות של סביבת הצילום,
שיהפכו את התמונה מיפה למדהימה.
לא משנה מה נושא הצילום: הבן שלה, אופנה, נוף, או מזון היא תמיד מפתיעה אותי,
עם פריימים חדים, מרשימים שהרבה פעמים מתובלים בהומור וגורמים לי לחייך.



הבחירות של רויטל
אורלי - לדפדף בפיד של אורלי זה לשבת עם מגזין לייף סטייל אהוב,
רגליים למעלה, קפה ביד (או דיאט קולה :))
 ולנצור תמונות מהחיים, תמונות של ים, פריחה, משפחה, כל מה שיפה, וכדור גלידת תות בוופל מתוק. זאת אורלי בעיני.

שרית - שרית צילמה את דנה. אני רואה את שרית צילמה את שרית.
 שרית בעיני היא נתינה, בית, מתוקה, מקפלת בתוכה אינסוף טוב וכישרון.
כמו עוגת השמרים-שוקולד שדנה אפתה לשרית.



 הבחירות של שרית
אורלי - התמונה הזו היא הכי אורלי דרך העיניים שלי , תל אביבית של לב תל אביב ,
 אימא במשרה מלאה ואשת משפחה 
שגם בתמונת רחוב "סתמית" למראה הכל מסוגנן ומלא צבע וחיות

אינה - בחרתי בתמונה שמבחינתי היא המהות של אינה בעיני , בעלת יכולת לקחת את "החושך" ,
צבע שחור, ולמלא בו צבע וגוונים ועושר ומלא חיים תוך כדי דיוק מופתי וסטיילינג מטורף






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה