ADDICTION


שרית
אוהבת - מצעים בהירים , כותנה , שמיכת פוך בכל ימות השנה ,
ואת הרגע הזה אותה השנייה שאני נכנסת למיטה.
 שונאת - לקום בבוקר , שיש חול על המיטה (הורים לילדים סובלים מכאלה דברים)
מכורה לרגעי שלווה האלו שאני שם מתכרבלת נעלמת , מתפיידת


אינה
אוהבת - מרנג
שונאת - להיות מכורה 
מכורה לאפיה, צילום, סטיילינג (פוד סטיילינג בעיקר), קפה.


רויטל
אוהבת: את הקפה הראשון של הבוקר, וכל אחת מ- 5 (לפחות) כוסות הקפה שבאות אחריו.
(אספרסו, הפוך, ארוך, קצר, אמריקנו, חם וחזק. כל מה שנטחן מפולים שטופחו באהבה)
שונאת: קפה מתוק, קפה עם הרבה חלב, קפה פושר או כזה שעושה כוויה בלשון בשלוק הראשון.
נס קפה. זה לא באמת קפה.
מכורה לבית קפה - ריח קפה של בוקר, כזה שממלא את החלל מיד לאחר שנטחן



טל
מכורה לפרחים. בעיקר כאלה שגדלים בחוץ.
קונה מעט מדי, זורקת מאוחר מדי.

   
אורלי
אוהבת - שוקולד תות פשוט כזה של עלית עם מילוי קצת מתוק מידי שמזכיר לי את הילדות.
שונאת - להיות מכורה למשקה השחור שלפעמים קצת מגעיל אותי כשאני שותה אותו - קולה דיאט
מכורה לסדר. מרגיע ונותן לי שקט בעיניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה